Márkaépítés

Az üzleti márkaépítés

- vagy a manipuláció művészete, művészi elemekkel

El tudod képzelni, milyen érzés, amikor az irodádba lépve a belső tér apró vizuális részleteiben, a reklámfelületeken, a hangzásban, illatban a hozzád, a működésedhez, az általad képviselt márkához illeszkedő atmoszféra vesz körül?

Amikor az irodád, hoteled, éttermed vendégeit, új ügyfeleit már az információs pultnál vagy a liftben egy összetéveszthetetlen és felejthetetlen összhang fogadja. Mindez számos apró részletben megjelenik és mély nyomot hagy. Egy visszaköszönő forma vagy színtársítás egy művészi alkotáson, a recepciós pult, a formaruha apró részleteiben, a kiadványok, a fények, az irányítótáblák, az illatok és a megnyugtató fülbemászó dallam által. Igen, kimondom ez a minden érzékre ható totális manipuláció.

Mi más lehetne 2015 ben és a jövőben egy vonzó MÁRKA megkülönböztető támogatója, mint az egyediséget valóban megcélzó, művészi elemeket alkalmazó összhangja. Amikor úgy érzed, hogy a vevőidet megszólító integrált kommunikációdban, a termékfejlesztésben és a rugalmas árképzésben már mindent megtettél a piacodon.

Tömérdek információ és inger behatása alatt működünk, az érzékek és felfokozott érzékelés birodalmában. A tökéletes manipulációhoz, hogy a tudatalattinkra hatva, a befolyásolás a feldolgozás kognitív folyamatában stabil építőköveket pakoljunk a jól azonosítható, bevésődést segítő egyedi megmozdulásokra van szükség a vizuális kommunikációnkban is.

A TTL intgerált eszköztára, (amikor arra törekszünk , hogy interaktív módon jól összehangoljuk a különféle marketing csatornákon zajló működést - „Through the line”) az én olvasatomban kiemelkedően teljesíthet az alkalmazott művészet bevetésével.

Varga Sylvia/Creaticityintézet.hu

Kreativitással szinte minden probléma megoldható. A kreativitás, az eredetiség diadala a megszokott felett, mindent legyőz. id neve George Lois




Ha szeretne értesítést kapni a legfrissebb híreinkről, programjainkról, iratkozzon fel hírlevelünkre. Ehhez kattintson IDE.
HÍRLEVÉL REGISZTRÁCIÓ, MÓDOSÍTÁS ↓

CreatiCity Institute © 2012